donderdag 21 oktober 2010

Ding 6 & 7

Ik heb 'gespeeld' met eigen foto's. Heb het met Picasa webalbum gedaan. Ik vind dit toch makkelijker. Hoef je verder niet opnieuw in te loggen en weer een naam en wachtwoord te maken/onthouden. Deze foto's zijn gemaakt in onze vakantie deze zomer. Meestal als we ergens zijn en we zien een bibliotheek moet dat even op de foto gezet. Deze foto's zijn gemaakt in Frankfurt a/d Oder en in Slubice aan de andere kant van de Oder (Polen).





Bij Flickr gekeken wat allemaal mogelijk is. Leuk om te zien dat je foto's kunt bewerken, zoals een foto van iemand in puzzlestukjes. Ik heb wel door dat het ontzettend veel tijd vergt. Ik denk niet dat dit echt een 'ding' voor mij is. Wat ik wel erg leuk vind, is om te zien dat heel veel mensen dezelfde foto's maken. Wij zijn laatst een weekje naar de Moezel geweest en heb gekeken naar foto's daarvan. Ze lijken bijna allemaal op elkaar met uitzondering van de mensen die erop staan : ) Ga  nu nog wel even verder kijken wat er allemaal op staat. Je wordt er wel heel nieuwsgierig van!








3 opmerkingen:

  1. Ha Harmien, ook aan het huiswerk maken geweest vanavond? Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig, ik ben dus niet de enige die foto's van bibliotheken maakt tijdens de vakantie in het buitenland.
    Heel goed, dat je kritisch omgaat met het aanmaken van nieuwe accounts, als je al bekend bent met een vergelijkbaar programma.
    Tot een volgende keer.
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Door het blog van Hermien nieuwsgierig geworden naar jou foto's van bibliotheken, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen