donderdag 28 oktober 2010

Ding 8 & 9

Ding 8.

Het is voor mij echt 'blokken'.

Op zich vind ik het leuk om te zien wat er allemaal mogelijk is, maar het zal nooit mijn hobby worden. Toch leuk om te zien dat sommige collega's dit met heel veel plezier doen. Zo heeft iedereen wel een voorkeur voor iets. Ik vind dit soort puzzels erg leuk om echt te doen. Vooral de puzzels van Jan van Haasteren. Ontzettend leuk en verslavend! Voor degene die het niet kennen een plaatje.
Zo heb je er nog veel meer.





Ding 9.

Ik weet dat er heel veel mogelijk is op het internet. Al veel geleerd tot nu toe.

Zoals het RSSicoontje herkennen, zag het voor ding 4/5 niet staan! Je abonneren is erg makkelijk en je kunt je ook heel snel weer afmelden.

 Ik denk dat je met foto's leuke dingen kunt doen. Wat nu eigenlijk al gebeurt op de website.
Dat zou je uit kunnen breiden met  als je bijvoorbeeld met een klassenbezoek foto's maakt.

En een weblog bijhouden is erg leuk, hoewel het veel tijd kost.   
Wat ik erg leuk vind om te zien hoe collega's hun blog bijhouden.

Maar of we, wat we tot nu toe gehad hebben, kunnen gebruiken voor ons werk in de bibliotheek?
Misschien dat het met de resterende dingen wel mogelijk is.

7 opmerkingen:

  1. Ik ben het met je eens Harmien. Het was blokken!
    Het ziet er rouwens goed uit bij jou !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Foutje! Ik bedoelde trouwens i.p.v.rouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Harmien,

    Je moet je niet schuldig gaan voelen, omdat het bezig zijn met 23dingen voor jou (nog) geen hobby is, hoor.
    Zie het op de eerste plaats als iets, wat bij je werk hoort, niet meer en niet minder. Elke baan heeft nu eenmaal zijn leuke en zijn minder leuke dingen.
    Desalniettemin ga je er netjes door heen en ziet je blog er prima uit.
    Op naar ding 10 ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh, als ik zo'n puzzel in elkaar zou moeten zetten: ik sta dan niet meer voor mezelf in. Knap dat je dat kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hammie de Hakster is goed bezig d^|^b

    Groetjes,
    de overbuurjongen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk die puzzelsite! Zo heeft ieder z'n eigen interesses.We komen zo veel tegen, als we met de VUT gaan ( of is het Flex ) hoeven we ons niet te vervelen...
    Je hebt een mooi blog Harmien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ... laat puzzelen nu iets zijn waar ik echt echt echt niet van houd. Heel leuk, daar praten we in het echt nog wel eens over :). Voor mij is RSS feeds inmiddels niet meer weg te denken. Zo houd ik o.a. het bibliotheeknieuws van bijvoorbeeld de VOB op een hele snelle en makkelijke manier bij.

    BeantwoordenVerwijderen