donderdag 9 december 2010

Ding 18

Ik heb eerst wat rond gesnuffeld in


  en

Dizzie.nl vond ik erg duidelijk, meer een weblog.

Heel mooi hoe alles bij beide aan elkaar is gekoppeld.
 
Gekeken op weblogs van anderen en geprobeerd om ook een boekenkastje te maken.

Het had heel wat voeten in aarde en weet niet precies hoe ik het nu gedaan heb, maar het is gelukt.

Ik heb boeken die ik leuk vind, o.a. thrillers van Nederlandse schrijvers, in Library Thing geplaatst.

Soms ziet dat boekenkastje er bij collega's anders uit en soms hadden collega's het zelfde probleem als ik.

Tot zover ding 18, op naar 19.








3 opmerkingen:

  1. Leuk dat jij ook detectives hebt gekozen, maar dan de Nederlandse. Het is even puzzelen met die boekenkast, maar het is jou ook gelukt en je hebt hem ook in de sidebar van je blog geplaatst.
    Ik was eergisteren begonnen in het boek "Vluchtgedrag" van Loes den Hollander. Vandaag lever ik het boek weer in. Het boeit me totaal niet en dan vind ik het zonde van mijn tijd. Ik ben nu aan een "Waar-boek" begonnen. Later vul ik mijn gelezen "Waar"-colectie in.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch maar weer gelukt Harmien. Zelf ga ik er volgende week mee aan de slag.
    Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het staat er weer netjes op, Harmien.
    Ik wist niet dat jij zo'n fan van Jan Terlouw was!

    BeantwoordenVerwijderen