Muziek vind ik erg leuk!
Wat nu mijn favoriete muziek is!
Hangt van mijn stemming af.
Hangt van mijn stemming af.
Ik vind heel veel leuk, van de jaren 60 en 70 toen ik jong was tot nu.
Ook veel genre's.
Van rock tot pop en nederlandstalig en wat er nog meer is.
Net hoe je je voelt!
Heb de ontdekoefeningen gedaan en vind Grooveshark heel duidelijk.
Heb de ontdekoefeningen gedaan en vind Grooveshark heel duidelijk.
Heb een lijstje daarop gemaakt van muziek die ik mooi vind.
Ook heel divers.
Wil het wel als cadget toevoegen maar lukt niet.
Als je op onderstaande link klikt zie je mijn lijstje ook.
http://listen.grooveshark.com/playlist/Blokkenfiesta/41024422
Om het in de bibliotheek te gebruiken is het misschien ook wel handig.
Je kunt op songtitel zoeken en artiest.
Nu doen we dat ook al op Muziekweb, waar we evt. een cd/dvd kunnen aanvragen.
Even nog een filmpje.
De top 2000 komt eraan en dit is nr. 1 in 2010
Jeugdsentiment!
Wil het wel als cadget toevoegen maar lukt niet.
Als je op onderstaande link klikt zie je mijn lijstje ook.
http://listen.grooveshark.com/playlist/Blokkenfiesta/41024422
Om het in de bibliotheek te gebruiken is het misschien ook wel handig.
Je kunt op songtitel zoeken en artiest.
Nu doen we dat ook al op Muziekweb, waar we evt. een cd/dvd kunnen aanvragen.
Even nog een filmpje.
De top 2000 komt eraan en dit is nr. 1 in 2010
Jeugdsentiment!
Zeker een gevarieerd lijstje van jou, daar bij Grooveshark.
BeantwoordenVerwijderenEn wat is jouw nummer 1 aller tijden?
Ohhhh Eurythmics !! Wat blijft dit toch altijd geweldig !!! Die bijzondere stem van Annie Lennox. Is ook echt een van mijn favo bands !Terwijl ik dit tik luister ik er naar. Heerlijke muziek ook tijdens het schoonmaken, De radio zo hard zetten tijdens het stofzuigen dat ik de stofzuiger niet hoor, dan meebrullen zodat ik ook niet hoor hoe vals ik zing ...
BeantwoordenVerwijderenBalen dat Hotel California op 1 staat. Dit numemr horen we op de een-of-andere manier altijd in Turkije. Komt me echt de neus uit
Nou je bent ook al aardig op weg Nog even en je hebt de eindstreep bereikt Ik vond ding 20 wel leuk alleen heb ik niet altijd het geduld om lang naar muziek te luisteren en ik weet dat het een vorm van ontspanning is maar ik lees dan toch liever een boek. Veel succes met de volgende opdracht.
BeantwoordenVerwijderen@Ans, een nummer 1 heb ik niet. Hotel
BeantwoordenVerwijderenCalifornia zeker niet! Vond het wel leuk om te laten zien. Hoewel de Eagles wel leuk zijn.
Echt jaren 70!
Leuk muzieklijstje. Kun je ook gezellig afspelen tijdens het bloggen. Werkt héél prettig. Je vliegt op die manier door de laatste dingen. Ach je hoeft er ook nog maar 3.
BeantwoordenVerwijderenLeuk je muziek keuze! Nog maar 3 dingen te gaan en je bent er.Fijne feestdagen!!!
BeantwoordenVerwijderen