woensdag 15 december 2010

Ding 19

Ik heb al jaren een Hyves-account, mijn dochter zei dat ik dat wel leuk zou vinden.
Maar doe er eigenlijk niets mee. 
Ondertussen is
 min of meer 'uit' en wordt er meer 'gewerkt' met

 Heb mij ook aangemeld bij Facebook, omdat veel familie/vrienden/kennissen daar hun belevenissen en foto's opzetten.
 Allemaal heel leuk, maar heel vaak ook onderwerpen die nergens over gaan.
Vind het alleen leuk als men in een land ver weg is om dan de belevenissen en foto's te bekijken, zoals onlangs mijn nichtje in Indonesië en een vriendin van mijn dochter op de Fillipijnen.

Gekeken op
 en 

Min of meer ziet het er allemaal hetzelfde uit.


Heb ook bij

gekeken en herinner mij nog een of andere prijsvraag van de Novetheek een paar jaar geleden,
waar we het antwoord op Linkedin konden vinden.
Natuurlijk ook mijn dochter opgezocht.

 En wat het voor de 

 voor nut kan hebben?
Misschien voor leden leuk om 'vriend' te worden van de bibliotheek om dan ervaringen over boeken etc uit te wisselen.
Of om het publiek de nieuwe aanwinsten te laten zien.

5 opmerkingen:

  1. Jij bent ook al met ding 20 begonnen. Ik kwam net je Blokkenfiësta tegen bij Grooveshark. Even gekeken welke artiesten je toegevoegd had. Ik heb nu ook You're Beautiful van James Blunt toegevoegd. Jij hebt 'm natuurlijk vrijdagavond bij TVOH gezien. Ik denk trouwens wel steeds dat ik naar een vrouw zit te luisteren, maar het is wel weer een relaxed nummer zodat hij goed in mijn muziekkastje past.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Harmien,

    Je schiet al lekker op. Ik heb even bij jou op facebook gekeken. Leuk je profielfoto!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe komt dat toch, dat al die sociale media zo snel uitlopen op "gebabbel"? Waarschijnlijk omdat de mens dat als sociaal dier nu eenmaal het liefst doet.
    Linkedin is dan wat zakelijker. Bibliotheekleden die daar ervaringen met boeken delen, is een leuke toepassing, of ervaringen met de bibliotheek in het algemeen.
    Na de cursus moeten we maar eens gaan bekijken, wat De Bibliotheek Noord Veluwe concreet gaat doen met al die ideeen die nu gelanceerd worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Harmien,

    Je schiet al lekker op.
    Grappig, he, die kinderen van ons. Allemaal met dit soort dingen bezig.
    Maar wij heb ons blog!
    Groeten
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Harmien
    Kunnen we een winkeltje beginnen want ik ben al met mijn derde sjaaltje bezig. Het werkt verslavend en het is zo weer klaar. Ik was al aan het denken wat ik er nog meer van kon maken.
    Toch zit ik nu maar weer naar de blogs te kijken ook dat werkt verslavend. Hoe heb je het voor elkaar gekregen, dat filmpje met behulp van lPhone/lPads kom je daar via tips & trucs achter want ik weet niet goed waar ik beginnen moet.

    Drienie

    BeantwoordenVerwijderen