dinsdag 28 december 2010

Ding 21




De aquabrowser kende ik al en die zit nu ook op onze catalogus.

Wat rond geneusd in de catalogus van de OBA.
Erg prettig dat er weer ingelogd kon worden met 23 dingen en dat je op deze manier kon rondkijken.


Het opzoeken in WorldCat is niet moeilijk.
Als je bibliotheken in Nederland wilt vinden moet je de "Netherlands" invullen.
 Mooi dat lezers zelf tags, waarderingen en recensies in kunnen vullen.

Maar het zijn alleen de grote bibliotheken die je er vindt.

Dit lijkt me soms handig om te gebruiken bij het inlichtingenwerk.




Ik denk dat het merendeel van onze klanten het al moeilijk genoeg vinden om in onze catalogus de weg te vinden.
Hoewel als je sommige klanten uitlegt wat er allemaal mogelijk is, bijv. met de aquabrowser,zijn ze heel verrast dat er zoveel mogelijkheden zijn.

5 opmerkingen:

  1. Ik heb op mijn blog aan jou geschreven dat je maar weer wat moest plaatsen en dat ik dan weer een reactie plaats. Bij deze dus. Nog maar 2 dingen te gaan. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ding 22 vond ik ff een klus. Ding 23 is evalueren en viel mij mee. Als je je grote teen iets mee naar voren steekt raakt die de finish al !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben even op een aantal blogs aan het neuzen en zie dat je al heel ver bent!! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Harmien,

    Wat ben je al ver! Heerlijk gevoel niet?
    Succes met de laatste 2.Tot volgend jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Harmien,

    de beste wensen voor het nieuwe jaar en veel succes met de laatste 2 Dingen!

    Groeten, Ans

    BeantwoordenVerwijderen