vrijdag 5 november 2010

Ding 10


Ben een hele tijd bezig geweest met Del.icio.us Tot nu toe vind ik het nog niet erg duidelijk.  De account van 23 dingen in Delicious bekeken, maar vind dit erg rommelig en onduidelijk. Heb deze wel als RSSfeed toegevoegd.
Het lijkt mij op zich wel handig om bij het inlichtingenwerk zoiets te gaan gebruiken, maar dit moet dan wel duidelijk en overzichtelijk worden anders zie je door de bomen het bos niet meer!
Ik heb de account van het Vredespaleis bekeken en die ziet er netjes en duidelijk uit. Als we het in de toekomst gaan gebruiken, dan gaat mijn voorkeur uit naar de indeling zoals bij het Vredespaleis.
Ik heb ook geprobeerd een eigen account te maken, maar dat gaat nog niet zoals het moet!
Ik blijf nog proberen en anders vraag ik hulp aan een van m'n collega's.
Jullie horen van me of het me lukt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten