donderdag 18 november 2010

Ding 13



Ben niet bijgelovig!

Het ging juist prima met nr. 13!







Heb het filmpje bekeken en weer werd me veel duidelijk.
Met Google Docs heb je de mogelijkheid om via het web documenten te maken en te delen met anderen zonder dat daarvoor software geplaatst hoeft te worden.

Het blijkt nu dat we al werken met een Googledoc.
Waar wij de datum invullen wanneer we een ding gedaan hebben is ook een Googledoc.
Kom je er pas achter als je er mee bezig bent!


Ik heb geprobeerd om met Google Docs een document te maken.
Het ging eerst niet zo makkelijk. Heb het weer even laten rusten en toen ging het heel goed.
Ik wist niet wat voor onderwerp, maar de laatste tijd hebben we klassenbezoeken en ik heb vrijdag en maandag in de vernieuwde bieb van Wezep 2 klassenbezoeken.
Ik heb een document gemaakt en naar Janny verstuurd, omdat zij woensdag een groepsbezoek in Wezep heeft gehad. Had mijn ervaringen erin gezet en gevraagd of zij die van haar erop wilde zetten, heel simpel.
Had ook kunnen mailen, maar dit was een heel goede oefening.
Het is allemaal goed gelukt!
Op naar ding 14!

8 opmerkingen:

  1. Hoi Harmien toch nog even bezig het is wel weer later dan ik wilde maar ik wilde toch nog even op de verschillende blogs kijken.Heb je ook al gechat? We gaan nu dus aan ding 14 beginnen.

    gr dvo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gedaan, Harmien!

    Als je me je gmail adres doorgeeft, dan kan ik diverse documenten met jou `sharen` via Google Docs en spreadsheets.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee Harmien. Ik heb je inmiddels toegevoegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prima idee om elkaar tips voor het klassenbezoek door te geven. Ik heb gisteren de tweede school op bezoek gehad. Het was weer erg leuk. Op naar ding 14. Ik heb gisteravond bij Gmail een account voor chatten aangemaakt. Als jij dat ook doet kunnen we over het groepsbezoek chatten. De koffie moeten we dan elk zelf zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk blokkenthema deze blog.
    maar een slim idee om informatie te delen onder elkaar, volgend jaar heb je dan ook aandachtpunten op een rijtje, kun je zo weer verder opbouwen.
    Succes ermee,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor Ida, ik heb ook een Gmail account geprobeerd aan te maken, lukt niet zo.
    Kom denk wel een keer bij je 'live chatten', mag jij voor koffie zorgen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog een toevoeging: Dit soort dingen moet je dus eigenlijk "chatten"....blablabla

    BeantwoordenVerwijderen