zondag 14 november 2010

ding 12

Geen donderdagavond, maar een regenachtige zondagmiddag! Maar 'even' bezig met m'n blog. 
Het onderdeel Twitter.



Wist al wel een beetje wat het was. Heb de filmpjes bekeken op 23 dingen en de links bekeken, maar eigenlijk denk ik dat het allemaal niet zo veel inhoudt. Paul de Leeuw en Lance Armstrong twitteren en afgelopen vrijdag met de Voice of Holland meerdere keren gezien/gehoord dat er getwitterd werd. 
Je kunt ook politici volgen, maar wat kun je in 140 tekens vertellen?!
En ik hoef niet te weten dat iemand op dat moment aan het strijken is of koffie drinkt.
Ik heb mij dus ook niet aangemeld.
Ben ook niet de hele dag in de weer met computer en mobiele telefoon, zoals de jeugd van nu.
Maar zo naïef als op het plaatje hieronder ben ik ook niet.








Ik heb het idee dat het een hype is.
Iedereen doet het en wij moeten dat ook en of men er serieus mee bezig is?
Of het voor de bibliotheek zin heeft weet ik niet. Ik denk dat het toch de bedoeling is dat men het publiek in de gebouwen krijgt en of dat met twitteren kan?
Het lijkt mij dat de persoonlijke sociale contacten met klanten leuker zijn dan twitteren.

4 opmerkingen:

  1. Hé, tis zondag. En jij bent ook met je blog bezig geweest. Leuk dat jij ook naar de TVOH kijkt. Ik heb dus wel bij hun een tweet geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ben ik nog een keer. Heerlijk je bent al over de helft! De regen is toch ergens goed goed voor vind je niet? Gisteren heb ik mij aangemeld bij Twitter. Nog niet meer naar gekeken.Ik ben me nu aan het inlezen voor het klassenbezoek. Je hebt een mooi blokkenblog! Fijne zondag nog...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Harmien, zag dat je bezig was geweest vanmiddag. Good girl!
    Nee, naief ben jij zeker niet. Wel nuchter, praktisch én vol humor!

    BeantwoordenVerwijderen